De wondere avonturen van Jochem - Reisverslagen van Jochem de Boer - WaarBenJij.nu De wondere avonturen van Jochem - Reisverslagen van Jochem de Boer - WaarBenJij.nu
De wondere avonturen van Jochem

Welkom bij de wondere avonturen van Jochem. Waarschijnlijk weten maar weinig mensen dit (omdat ik er niet heel veel over praat), maar ik ga naar Australië! In dit blog is mijn reis te volgen en worden jullie op de hoogte gehouden van de hoogtepunten. Het plan is om een jaar door Australië te reizen, tussendoor langs Nieuw Zeeland, en op de terugweg vanuit Bangkok nog een maand rond te trekken. En omdat ik 2de kerstdag 10 uur moet wachten in Taipei, zal ik daar ook nog even een rondje lopen.

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2013

6 maanden Australië,6 maanden min 1 week Byron Bay

14 Januari 2013

Solliciteren in je zwembroek

30 December 2012

Het waren 2 fantastische dagen!

25 November 2012

Dagen aftellen
Jochem

Actief sinds 23 Nov. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5404

Voorgaande reizen:

03 December 2014 - 03 December 2015

Poging 2: Nieuw Zeeland

25 December 2012 - 30 Januari 2014

De wondere avonturen van Jochem

Landen bezocht: